10 JAUNGADA APŅEMŠANĀS LAIMĪGĀKĀM ATTIECĪBĀM

10 JAUNGADA APŅEMŠANĀS LAIMĪGĀKĀM ATTIECĪBĀM

Pirmās jaunā gada dienas ir laiks, kad cilvēki nereti sev apsola kādu apņemšanos. Lielākoties mēs domājam, kā atbrīvoties no saviem netikumiem un kaitīgajiem ieradumiem, taču tiem, kuri ir atraduši savu otro pusīti, būtu vērts padomāt arī par to,  kā uzlabot jūsu attiecības. Atceries, katrām  pat visskaistākajām attiecībām ir kur augt un pilnveidoties.

JAUNĀ GADA APŅEMŠANĀS

Ir grūti pildīt apņemšanos, ko esi sev apsolījusi, sākoties jaunajam gadam. Taču, ja ir palīgs, lietas ritēs raitāk. Tādēļ šogad personīgās apņemšanās vietā labāk izvēlies vismaz vienu apņemšanos jums abiem.

1. IZSAKIET BIEŽĀK VIENS OTRAM KOMPLIMENTUS

Attiecību sākumposms ir pilns ar jaukiem žestiem un mīļiem komplimentiem.  Tiesa, kad jūs satiekaties jau ilgāku laiku – komplimenti vairs neizskan tik bieži. Tas nav tādēļ, ka jūs viens otru vairs nemīlētu. Jūs vienkārši esat viens pie otra pieraduši. Tad lai šogad jūsu mērķis ir biežāk viens otram pateikt ko mīļu! Tas jums abiem noteikti liks justies labāk.

2. IEMĀCIETIES KOPĀ KO JAUNU

Apņemieties, lai 2016.gadā jūs iemācītos vismaz vienu jaunu lietu abi kopā. Tas var būt jebkas! Vindsērfings vai slidošana! Varbūt kopīga skriešana vai dziedāšana jauktajā korī. Jebkas! Vienīgais noteikums – tam ir jābūt kaut kam jaunam, ko neviens no jums iepriekš nav darījis un tam ir jāpatīk jums abiem. Mācīšanās kopā gan pāri satuvina, gan arī pilnveido jūs kā personības.

3. PIEDODIET PAR PAGĀTNES KĻŪDĀM

Varbūt tavs partneris vēl pirms vairākiem mēnešiem izdarīja kaut ko, uz ko tu atbildēji ar “būs jau labi”, bet klusībā dusmojies. Vai 2016.gadā tu viņam varētu to piedot? Ja nē, varbūt ir jāapsver citas iespējas. Būdama nemitīgi neapmierināta, tu vairāk nodari sev pāri, un tas noteikti negatīvi ietekmē tavas attiecības gan ar dzīvesbiedru, gan ar apkārtējiem.

4. VAIRĀK SLAVĒ NEKĀ KRITIZĒ

Lielu daļu klupšanas akmeņu attiecībās rada kritika. Pajautā sev, vai strīdēties ir vērts! Pat ja esi dusmīga par to, ko tavs mīļotais ir nodarījis, uztver lietas pozitīvāk. Neaizmirstiet arī pateikties viens otram par šķietami nebūtiskām lietām, uzslavējiet viens otru un izsakiet komplimentus!

5. KLAUSIETIES

Nerunājiet viens otram pāri un nemēģiniet pabeigt viens otra teikumus. Ļauj savam dzīvesbiedram izteikties, uzklausi viņu un parādi, ka esi viņu sadzirdējusi. Atceries, klausīšanās nenozīmē automātisku piekrišanu visam, ko tavs partneris saka, kā daudzi varbūt uzskata. Klausīšanās ir izpratne un informācijas apstrāde. Tādēļ, arī gadījumos, kad klausās tevi, nedusmojies, ja tev 100% nepiekrīt. Ir jāpieņem atšķirības, kas dara mūs unikālus.

6. PIEKĀPIETIES

Viedokļu atšķirība un strīdi ir normāla jebkuru attiecību sastāvdaļa, taču ir svarīgi tos pareizi atrisināt, lai attiecības nejustu ilgtermiņa sekas. Viens no labākajiem risinājumiem, kā virzīties uz priekšu, ir piekāpties un parādīt, ka esi gatavs atlikt savas personīgās intereses par labu attiecību stiprināšanai.

7. NAKTS RANDIŅI

Pavadiet vairāk laika kopā! Pat tās dažas stundas, kas palikušas pirms nakts miega, kad abi atnākat no darba. Veltiet 15 minūtes laika, lai paēstu vakariņas sveču gaismā vai uzlieciet mūziku un dejojiet. Lai šis laiks būtu tikai jums abiem  – tajā brīdī nerunājiet par problēmām, naudas lietām vai bērniem. Lai jūs būtu pārliecināti, ka tas tiešām ir randiņš – atzīmējiet plānoto dienu kalendārā kā jebkuru citu nozīmīgu datumu.

8. ATVĒLIET LAIKU INTĪMIEM BRĪŽIEM

Ja esat aizņemti, intīmie brīži var palikt otrajā plānā, taču tie nāk par labu jūsu attiecībām, uzlabo veselību un noskaņojumu. Atvēliet laiku kopā būšanai un atzīmējiet savos plānotājos dienu, ko veltīsiet arī šīm izklaidēm. Lai gan latvieši par to nereti izvēlas drīzāk nerunāt, mīlēšanās ir nozīmīga attiecību sastāvdaļa. Ja šajā sfērā ir iestājusies rutīna, ieguldiet laiku un enerģiju, izplānojot, kā no jauna atgūt agrāko dzirksti.

9. KATRU MĒNESI VIENU DIENU DARIET KO JAUTRU

Ja esat kopā jau ilgāku laiku, jūsu ikdiena droši vien ir pārvērtusies rutīnā – taču ne visam jūsu attiecībās ir jābūt nopietnam. Kad jūs pēdējo reizi abi lēkājāt pa batutu vai gājāt slidot? Šogad apņemieties kopā darīt ko jaunu, jautru un neprātīgu reizi mēnesī. Jautrība ir lielisks veids, kā cīnīties ar stresu, un šāda veida izklaides arī palielinās endorfīnus jeb tā dēvētos laimes hormonus, kas būs vēl viens papildus ieguvums jūsu attiecībās.

10. PALĪDZIET VIENS OTRAM ATBRĪVOTIES NO KAITĪGAJIEM IERADUMIEM

Attiecības neatspoguļo tikai jūsu labos ieradumus un rakstura iezīmes. Ja tev vai tavam dzīvesbiedram ir jāatbrīvojas no kāda kaitīgā ieraduma – pamēģiniet to šajā gadā un apsoliet viens otru atbalstīt! Lai tavs mīļotais pats izvēlas, ko vēlas mainīt un tu atbalsti viņu tajā, cik vien iespējams. Ir patīkami, kad, mēģinot kļūt labākam, tev blakus ir kāds, kas tevi mīl.

Kā ar katru jaunu ieradumu – visgrūtākais ir sākums, taču, zina stāstīt attiecību eksperti, redzot pirmos rezultātus, smadzenēs aktivizējas centrs, kas atbild par atalgojumu, tādēļ tu neapzināti vēlēsies iesākto turpināt. Lai izdodas pozitīvas pārmaiņas!