Ieraksts šķita noderīgs? Dalies ar to savos sociālajos tīklos. Lai dalītos, izvēlies sev ērtāko sociālo tīklu platformu.

Magic Moments | kāzu aģentūra

Magic Moments | kāzu aģentūra

1 gadus ar mums

+371 26709255

magicmoments.lv

LV, RU

Sazināties ar Magic Moments | kāzu aģentūra


Nosūtot ziņu, es piekrītu Līgavām.lv privātuma politikai un lietošanas noteikumiem.


Vēlos saņemt ziņu uz


Sveika, līgaviņa! 

Pirmkārt, vēlos no sirds tevi sveikt ar tik priecīgu un nozīmīgu posma sākumu - gatavošanās kāzām! 

Ja tu lasi šo tekstu, tad tu jau esi tā laimīgā un mīlētā jauniete, kurai uz pirksta ir skaists gredzens, un ir pienācis laiks gatavoties lielajai dienai! 

Vēlos tevi iepazīstināt ar sevi un ar savu darbu, jo es patiesi ticu, ka katrai līgavai ir jāatrod savs organizators, kas viņu sapratīs no pusvārda un palīdzēs saprast, ko viņa pati vēlas no šīs dienas, un tad piepildīs sapņus realitātē! 

Mani sauc Valērija. Jau 3 gadus organizēju un koordinēju kāzas, kas man sagādā milzum lielu prieku un gandarījumu! 

Komunikācijā es esmu ļoti pozitīvs un vienkāršs cilvēks, kuru noteikti ir jāuzrunā uz "tu".

Ar katru līgavu vēlos radīt tādu gaisotni komunikācijas laikā, lai tev ir viegli izstāstīt visu, kas uz sirds, un lai tu vari droši teikt, kas tev patīk, kas nepatīk. Es nekad neuzspiedīšu savu viedokli un redzējumu. Es noteikti prezentēšu tavu kāzu konceptu, kādu es to iztēlojos pēc tikšanās ar tevi, bet tas nebūs gala variants tavai dienai - tu noteikti varēsi teikt, ko mēs atstājam un ko pilnībā mainām.

Katram pārim es cenšos atrast ko īpašu un atšķirīgu, lai jūsu kāzu diena tiešām ir par jums nevis copy paste no Pinterest. Kāzu dienā ir jāatklājas jūsu pāra individualitātei un personībai, lai ikviens viesis atnākot uz kāzām uzreiz var saprast, ka ir atnācis tieši uz jūsu kāzām vēl pirms viņš ieraudzīs Welcome zīmi ar jūsu vārdiem! 


Es piedāvāju 5 pakalpojumus: 

  1. Kāzu dienas pilna organizēšana un koordinēšana. šis pakalpojums ir ideāli piemērots tev, ja vēlies uzticēt savu dienu profesionālim un ne par ko nesatraukties ne organizēšanas laikā, ne pašā kāzu dienā, jo būšu visu laiku blakus un risināšu visas radušās situācijas. 
  2. Mazu kāzu organizēšana un koordinēšana (par ļoti patīkamu cenu). Kāzu diena var būt ar 100 viesiem un var būt tikpat īpaša un jauka ar 10 vistuvākajiem draugiem. Es ticu, ka kāzu dienā nav svarīgs skaits, budžets vai kas vēl. Kāzu diena ir īpaša pati par sevi, jo jūs sakāt viens otram jāvārdu. Nav nozīmes, vai jūs to darāt 100 acu priekšā vai tikai 10. Skaistām un pārdomātām kāzām - būt! 
  3. Konsultācija. Ja tu vēlies pati organizēt savu dienu, tad piedāvāju no savas puses dot vērtīgus padomus, pastāstīt par dažādām niansēm plānošanas laikā un padalīties ar pārbaudītu darbinieku kontaktiem, kas nepametīs tevi pirms kāzu dienas un tiešām izdarīs savu darbu par visiem 100%! 
  4. Kāzu dienas koordinēšana. šī pozīcija ir domāta tev, ja tu jau esi organizējusi savu dienu, bet saproti, ka nevēlies atbildēt uz miljons zvaniem savā kāzu dienas rītā un vēlies, lai kāds tiešām pārņem kontroli par šo dienu, lai jūs ar līgavaini vienkārši varētu to izbaudīt un ne par ko nedomāt! 
  5. Saderināšanas organizēšana. Nevari sagaidīt bildinājumu? Piedāvā līgavainim manu pakalpojumu un es viņam palīdzēšu organizēt romantisku, skaistu bildināšanu, pēc kuras neviena līgava nespēs atteikt.

Vienreiz svini - vienmēr atceries! 

Es ticu, ka ikvienus svētkus mēs svinam, jo vēlamies piepildīt savu dzīvi ar pozitīviem brīžiem, emocijām, atmiņām, kas mūs priecēs visas dzīves garumā. 

Kāzas noteikti ir tā diena, kuru jaunais pāris atcerēsies uz visu dzīvi. Taču to var atcerēties no sliktās puses, ja nav piepildījušās visas vēlmes un gaitas, bet var atcerēties arī ar smaidu un ar lepnumu stāstīt saviem bērniem, jo ir izdevusies vēl labāka nekā bijāt domājuši! 

Tas arī ir tas, ko es daru! Vēlos jums radīt tādus svētkus un tik jauku gatavošanās procesu, lai paliek patiesi siltas atmiņas par šo laiku! 

Ja tev ir radies kāds jautājums, tad droši man raksti vai zvani! 

Mīlestības pilnu dienu vēlot, 

Tava kāzu organizatore Valērija.