Zīmols ir strauji attīstījies un mēs arvien realizējam jaunas idejas, lai kopīgi īstenotu gan kāzu, gan kopdzīves sfēru.
Lai nodrošinātu sievietēm & jaunlaulātajiem plašu informāciju ar kāzu, kopdzīves pakalpojumu, produktu piedāvājumu, esam kļuvuši par DZĪVESSTILA MEDIJU
INTERNETA medijs: kāzu & kopdzīves portāls: www.ligavam.lv
DRUKĀTAIS medijs:
- kāzu & kopdzīves grāmatžurnāls LĪGAVĀM
- kāzu plānotājs
- kāzu & dzīvesstila ceļvedis
PASĀKUMI:
kāzu & vakarkleitu modes šovs
kāzu izstāde
līgavu brokastis un interesanti jaunumi mūs sagaida jau pavisam drīz.
BŪT LĪGAVAI - tas nozīmē daudz vairāk nekā gredzenu pirkstā, daudz vairāk nekā statusu. TAS IR SIRDS STĀVOKLIS. TAS IR DZĪVESSTILS. TĀ IR SIEVIšĶĀ BŪTĪBA. Būt līgavai - TĀ IR ATTIEKSME KĀDĀ PAVADĪT VISU ATLIKUšO (KOP) DZĪVI.
LĪGAVĀM dzīvesstils / Video: Kate Ozoliņa / WEDDING FILMS / www.weddingfilms.lv from Ligavam on Vimeo.
18. jūlijā Rīgā notika jau par tradīciju kļuvušais baltais pop-up pikniks “L’elegante Pop-Up Picnic”, kura ideju Latvijā ienesusi un realizē pasākuma organizatore Gunta Skalberga. šogad baltais pikniks atzīmēja savu piekto gada dienu, tādēļ simboliski atgriezās vietā, kur viss sākās - pie Kongresa nama.
TOP kāzu un dzīvesstila medijs LĪGAVĀM “L’elegante Pop-Up Picnic” laikā atzīmēja savu ceturto pastāvēšanas gadadienu un līdz šim paveikto.
Baltā krāsa pavisam noteikti ir kāzu krāsa. Tā ir krāsa, kas simbolizē ne tikai līgavas, bet arī kāzu un dzīvesstila mediju LĪGAVĀM, tādēļ baltais pop-up pikniks L’elegante Pop-Up Picnic bija ideāli piemērota vieta un pasākums, lai svinētu dzīvi un atzīmētu visu līdz šim jau paveikto un to, kas vēl tikai gaidāms.
“Mums kā komandai ir svarīgi svinēt gan svētkus, gan priecāties par dzīvi, un šis pasākums bija brīnišķīga iespēja, kā to izdarīt pašā kāzu sezonas karstumā. Paldies mūsu atbalstītājiem un pasākuma organizatoriem par brīnišķīgiem svētkiem,” tā LĪGAVĀM direktore un galvenā redaktore Iveta Rikmane.