8 VESELĪGA ĒDIENA IDEJAS PIRMS GATAVOŠANĀS KĀZĀM

8 VESELĪGA ĒDIENA IDEJAS PIRMS GATAVOŠANĀS KĀZĀM
Foto: PINTEREST

Kopdzīve ar mīļoto cilvēku ir būtiska dzīves pārmaiņa, tā ietekmē arī ēšanas paradumus, piemēram, biežāka pusdienošana kopā, ģimenes vakariņas, pielāgošanās, otras pusītes mīļākā restorāna apmeklējumi, kas ne vienmēr var atbilst abu pušu ēšanas paradumiem. Tāpat arī gatavošanās lielajam notikumam – kāzām.

Piedāvājam 8 veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām.

Ja vairākus mēnešus pirms kāzām iegādāta sapņu kāzu kleita, svarīgi ievērot tādus ēšanas paradumus, lai pēdējā brīdī kleita nebūtu jāpāršuj. Arī ziemas kāzās ir vēlme izskatīties un justies lieliski un veselīgi, tādēļ svarīgi par sevi rūpēties. Viens no ieteikumiem ir aizstāt pārtikas produktus, kuros ir daudz cukura. Tas vēlams arī ikdienā, ne tikai gatavojoties kādam pasākumam.

1. Labie ogļhidrāti: Auzu pārslas

Auzu pārslas, kas satur pilnīgi dabīgas šķiedras un nesatur piedevas, ir viens no vienkāršākajiem un visizdevīgākajiem pārtikas produktiem šajā kategorijā.

Var patērēt vienu glāzi auzu pārslu dienā ar aukstu pienu brokastīs vai ar jogurta bļodu pēc tam. Auzu pārslas, kas nesatur nekādas tauku vai cukura piedevas, ne tikai nodrošina enerģiju, bet arī uztur sātu un neļauj uzņemt lieko svaru, veicinot zarnu darbību.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

2. Jūties paēdis ilgu laiku: Jogurts

Ja plānota svara zaudēšana, to izdarīt ir vieglāk ar pārtiku, kurai ir augsts olbaltumvielu saturs, jo ķermenis patērē vairāk kaloriju, sadedzinot proteīnu, nekā ogļhidrātus. Olbaltumvielu saturs jogurtā, kas palīdz zaudēt svaru, ir ilgstošas ​​sāta sajūtas atslēga.

Turklāt jogurts, kas ir mājās gatavots bez piedevām un kurā ir augsts probiotiku saturs, izceļas ar tādām īpašībām kā gremošanas sistēmas uzlabošana, imūnsistēmas stiprināšana un vēdera tauku dedzināšana.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

3. Ola brokastīs

Ola ir barojošs, augstu olbaltumvielu saturošs brīnumains ēdiens, kas spēcīgi ietekmē sāta sajūtu. Šī iemesla dēļ ir lietderīgi izvēlēties olas kā dienas pirmo maltīti, nevis ogļhidrātu bagātus pārtikas produktus, piemēram, maizi un konditorejas izstrādājumus.

Ja šķiet, ka ziemas līgavas grūtākais uzdevums ir saglabāt vai pat zaudēt svaru, pamēģiniet savā brokastu ēdienkartē ieviest olas. To ieteicams brokastīs ēst katru otro dienu. Ja vārīta ola bez piedevām nav īsti pa prātam, var pamēģināt to sagriezt daiviņās un pārliet ar tējkaroti olīveļļas un citrona sulas.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

4. Pilngraudi

Graudaugu produkti, piemēram, griķi, bulgurs, satur daudz šķiedrvielu un olbaltumvielu, salīdzinājumā ar citiem graudaugiem. Ja tiek sastādīta īpaša uztura programma jeb diēta pirms kāzām, tajā noteikti tie jāiekļauj.

Patērējot nelielu daudzumu balto miltu, maizes vai rīsu, tiek ievērojami veicināts svara zudums. Var izvēlēties arī tādus graudaugus kā kvinoja.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

Protams, arī vingrošana vai kāda cita sportiska aktivitāte ir laba alternatīva, ko var apvienot ar uztura programmu, kas veicinās fizisko un garīgo labsajūtu.

5. Zelta pākšaugi: Zaļās lēcas

Zaļās lēcas, kas ir lieliska alternatīva tiem, kas uzturā nelieto gaļu, ir ēdiens, kas uztur enerģiju, bet neļauj uzņemt lieko svaru. Papildus tam, ka tās ir spēcīgs olbaltumvielu un dzelzs avots, tām ir arī spēja stimulēt vielmaiņu, pateicoties lielajam šķiedrvielu saturam. Lēcas var pagatavot ļoti daudz un dažādos veidos, zupās, salātos, atbilstoši katra indivīda iecienītajiem ēdiena paradumiem un garšu kārpiņām.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

Tāpat kā zaļās lēcas, melnās pupiņas, pupas un aunazirņi ir arī vieni no pārtikas produktiem ar augstu olbaltumvielu un šķiedrvielu saturu, ar kuru palīdzību, veidojot pareizu diētu var zaudēt lieko svaru un tai pat laikā būt paēdušam.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

6. Cukura alternatīva: Kanēlis

Ja svarīgi tikt vaļā no liekā svara, jāatsakās no kāda ēšanas paraduma, bet, ja grūti atsacīties no ieradumiem, var atteikties no saldā prieka. Piemēram, lai aizstātu cukuru var izvēlēties kanēli. Kanēlim ir asinīs cukura līmeni regulējoša īpašība, kas ir viena no garšvielām, kas palīdz ne tikai aizstāt garšas kārpiņām baudījumu, bet izraisa arī nepieciešamo efektu. Kanēļa lietošana, it īpaši, ja tas tiek pievienots tējai cukura vietā, rada sāta sajūtu un novērš pēkšņas cukura krīzes.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

7. Zaļie lapu dārzeņi

Atbildot uz jautājumu par to, ar kādiem pārtikas produktiem zaudēt svaru, pirmos iedomājamies zaļos lapu dārzeņus. Zaļie lapu dārzeņi, piemēram, spināti, rukola, pētersīļi un salāti, uztur enerģiju un liek justies paēdušiem, jo tajos ir maz kaloriju, maz ogļhidrātu, bet daudz šķiedrvielu. Šie dārzeņi, kas ir vieni no vissvarīgākajiem uzturvielu sarakstā, ir ne tikai tauku dedzinātāji, kas neļauj uzņemt lieko svaru, bet arī ļoti barojoši un bagāti ar kalciju, vitamīniem un antioksidantiem.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

8. Gaļa ar zemu tauku saturu

Vistas gaļa, tītars un zivis satur daudz olbaltumvielu un rada ilgstošu sāta sajūtu. Uzturā var iekļaut sarkano gaļu ar zemu tauku saturu, vistu, tītaru un zivis. To var papildināt ar vārītiem dārzeņiem, radot barojošu un gardu ēšanas programmu jeb diētu pirms kāzām.

veselīga ēdiena idejas pirms gatavošanās kāzām
Foto: PINTEREST

Foto: PINTEREST


Lasi arī: KĀ SAGLABĀT SAVU LABĀKO FORMU. PADOMI ZIEMAS LĪGAVAI