Kā rīkoties dažādās situācijās pasākuma gaitā un pirms tā? Kā izvērtēt pasākuma virzību, lai attiecīgi reaģētu klusuma pauzēs? Kas nepieciešams, veidojot pareizu komunikāciju ar viesiem, lai viss ritētu raiti un pozitīvi. Un kādas pielāgošanas stratēģijas veic vadītājs, sadarbībā ar kāzu organizatoru?
Uz šo Arvis atbild, ka klienti parasti piemin tradīcijas, kuras viņi nevēlas – rūgts, zagšana, mičošana. Tā vietā, kāzu vadītājs izvēlas alternatīvas. To mūsdienīgākas un modernākas versijas Arvis atklāj intervijā. Piemēram, sveču dedzināšana, kuras uzrunu aizstāj ar mūsdienīgu pieeju.
Arvis uzsver, ka šī saruna varētu ieilgt vēl stundu, runājot par šo tēmu. Lai uz to atbildētu, rūpīgi jāizskata visa attiecīgā pasākuma kopējais plāns. Taču šim procesam Arvis Zēmanis piedāvā atsevišķu konsultāciju tiem, kam tas nepieciešams. Tomēr, viņš vakara vadīšanu iesaka atstāt profesionāļa rokās, lai negaidītās un neparedzētās situācijās viss noritētu raiti. Par brīžiem, kad un kā risināt neērtu situāciju, ļoti svarīga ir laba publiskā runa, jo esot reizes, kad operatīvi nepieciešama pieredze, šādu momentu risināšanai.
Par šī brīža situāciju nozarē, dažādus ieteikumus un daudz ko citu, skatieties video šeit:
Katru TREŠDIENU, instagram LIVE, runāsim ar kāzu industrijas profesionāļiem par aktualitātēm kāzu jomā, kāzu plānošanā, prezentēsim dažādas meistarklases un satiksimies ar unikālām personībām kopdzīves iedvesmai! Sekojiet līdzi jaunumiem šeit @ligavam.lv.
Lasi arī rakstus ar Arvja Zēmaņa ieteikumiem šeit:
ARVIS ZĒMANIS – BĀRAM KĀZĀS IR JĀBŪT GAUMĪGAM
ARVIS ZĒMANIS: DZERŠANA KĀZĀS IR IERADUMS, KO NEVAJAG IGNORĒT!
KĀZU MALTĪTE IR GODĀJAMA LIETA